Wednesday, September 21, 2005

Ari lokalt?

Jepp. Ari lokalt. På svenska. För ett mer internationellt perspektiv på min tillvaro, se min andra blogg, skriven på engelska för en (potentiellt) större läsarkrets. Denna blogg är ett direkt resultat av morgonens tidning (GP); jag behövde kommentera svenska förhållanden, och ville inte blanda språk i den blogg jag redan påbörjat.

Inte för att jag räknar med miljoner läsare på allvar, men jag behåller gärna illusionen, tack. Och dessutom är uppenbarligen hårddiskutrymme billigt. Google, som äger Blogger, sätter få begränsningar på antalet bloggar under ett konto. Toppen, tycker jag, och skriver på. För inte så många år sedan var mina (och de flesta andras) möjligheter att skriva för andra synnerligen begränsade.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home